יום שלישי, 14 באפריל 2015

"מה שלומך הבוקר אסתי?"

המקור שלי ל"אסתר", נראה בתמונה מטה























נפל דבר בממלכת ה"אסתי"
התקשרתי היום לבזק להודיע על תקלה, והבחורה בתמיכה הטכנית "אמרה שלום, מדברת אסתי",
נאלמתי דום. וזה בנוסף לשתי בחורות נוספות בשבוע שעבר, שענו לי ברשויות שונות והזדהו כ"אסתי"!
פשוט השם הזה כבר נעלם מן העולם ונשמע רק אולי ברחובות בני- ברק...


קראת לי אסתר?
אסתר המלכה, בציור הולנדי, בגללה הכל התחיל

"קראת לי אסתר 
כשרציתי לשכוח 

וגיליתי שמחה 

במקום שרציתי לברוח 
קראת לי אסתר 
ועיניך דממה 
שנינו למדנו 
באותה שממה ...."

כתבה אתי אנקרי לאביה, שהתעקש בוודאי לקרוא לה אסתר....

ESTY, ESTEE?




אסתי לאודר ענקית הקוסמטיקה נולדה אף היא בשם אסתר, אך איך שהיא כתבה את שמה, נראה הרבה יותר טוב





תחיית השם אסתר/אסתי-האמנם?







מדונה הוסיפה לעצמה את השם "אסתר"-נו באמת

קיראו על נסיבות הארוע

אסתי גינזבורג , בזכותה יש אנשים היודעים שקיים שם כזה

אז מה הבעיה?
אסתר זה כבד מאוד. ואסתי שם של ילדה קטנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה